torsdag 29 januari 2009

Utmaning...


Nu har jag fått en utmaning av Mari med bloggen Hjärtat Mitt....

Jag skulle öppna 4:e mappen och ta 4:e bilden...
Det var en bild på vårt hus från förra våren när vi skulle köpa det!
Det var ju roligt...för det kunde ju bli hur tokigt som helst....man vet ju aldrig vad som kan dyka upp i alla mina fotomappar...haha!
Nu vill jag utmana:
Det blir spännande att se vad ni kan hitta i era arkiv!
Ha det så bra!

4 Vänliga kommentarer:

Hjärtat Mitt sa...

Kul att du antog utmaningen!
Man vet ju aldrig vad det kommer att bli för bild som dyker upp :)

Vilket underbart paket du fick av din dotter. Det är sånt som gör att man bara smälter.

♥♥♥♥♥ Mari i Marieholm

Unknown sa...

Hej! Tittade in hos dig en sväng. Fina bilder, vilken härlig musik åxo! Ha det bra. Lenita

♥ Fyra årstider sa...

Tack så mycket..vi får se i veckan om jag antar den.
Kram Lotta

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men oj vilken häftig utmaning. Ja det antar jag! Haha ja det ska bli skoj och se vad jag får upp för bild =)

Ha en trevlig helg!

Kram Anita