lördag 24 januari 2009

...älskar popcorn...

Nu har jag varit ute en runda med Alice...
det var kallt idag, mörkt och blåsigt.
Nu ska jag sätta mig med skolarbete, massor med vetenskapliga engelska artiklar som ska analyseras och granskas. På måndag kommer Katarina till mig för första gången, då ska vi fika och gå igenom vad vi hittat för roliga artiklar. De femton vi bestämmer oss för ska sedan ingå i vår C-uppsats.
Nu har jag poppat en jätteskål med popcorn som jag ska ha som sällskap i dag vid datorn. Popcorn kan väl inte rinna ner under tangenterna som kaffet gjorde...
Jag får väl gå ut i köket om jag ska dricka....hihi..

6 Vänliga kommentarer:

Hanna sa...

Halloj Martina!
Vad sugen jag blev på popcorn nu då! Här har vi inte hunnit äta middag än, håller på o koka porterstek... sen blir det mys med chips o lördagsgodis :P

Ha d gött!
Kramar / Hanna

Stjerneglimt sa...

Et lite HEI! på lørdagskvelden fra en cavalier til en annen =0)

Camilla sa...

Hej Martina!
Jag tar mig en titt lite då och då. Jag tycker du är så duktig och dina bilder och texter är sååå bra.
Jag längtar dock efter då vi ses igen.
Tjejträffarna har liksom ebbat ut sedan du flyttade....
Stora kramen Camilla

Jenny Oak Fae sa...

TACK!!!

: )

Lycka till i min utlottning..!

Ha en bra vecka!

KRAM, Jenny

<3

Anonym sa...

Ser gott ut! Popcorn trillar nog inte ner i tangentbordet - men flottigt blir det. Ett välsmort tangentbord har du väl nu.. :-)

Anonym sa...

Mamma! Sluta frestas! Du får ta o poppa popcorn till mig nu ikväll! *skrik* (a)