tisdag 6 januari 2009

Häll inte kaffet i datorn!!

Telefonen ringde och jag skulle svara...
vad hände då?
Mitt kaffeglas som precis var påfyllt...tippade i datorn!!
Ett helt glas med kaffe och mjölk bara försvann ner...
under tangenterna i min två månader gamla dator!!
Jag trodde inte det var sant...
jag stängde av den...
vände den upp och ner...
ut med batteriet...
ställde datorn på tork på fönsterbrädan...
och väntade...
Ja, vad skulle jag göra?
det var ju bara att vänta...
men jag hade tuuuur!!!
DEN FUNGERAR IGEN!!!!
det var bara lite knaster i tangenterna,
men det är som vanligt nu.
Gissa om jag är glad nu?

7 Vänliga kommentarer:

Hanna sa...

Hej Martina!
Tack för din kommentar hos mig!
Kul att hitta en till bloggerska från S-vall :)

Va ingen dålig cykel du hade ;D

Ha d gott!
Kram Hanna

Anonym sa...

Haha det låter som en annan klumpig skånska jag känner;). Tur att datan ville igen iaf:D..

Malin sa...

Hahah!Vilken panik du fick också! Men de är ju tur att den fungerar igen!=D! Hörs sen! Kram kram

Lily of the valley sa...

Hej!
Tack för komplimangen :-D
Kul att du tittade in så jag hittade till dig! WoW! Vilken motorcykel!!!! Berättade för sonen att jag fått besök av en tjej som har en Harley...Han blev mycket imponerad...Han vill själv ha en så småningom :D
Kram Lily

Mia sa...

Oj vilken tur att du fick igång den igen. :)

Hoppas att den inte får nåt ryck senare och lägger av som min gamla bandspelare gjorde när jag skulle vattna en blomma som stod i närheten.

Ha en fin söndagkväll!
Kram Mia

Viveka i Bläckhornet sa...

Usch vilken skräck! Tur att den klarade sig. De är ju inget billigt inköp att skaffa en ny.

Har en utlottning inne hos mig ...

Kram Viveka

lottens vita och gröna sa...

ohhhh iiiiii det skulle verkligen kunnat vara jag, är en sån som gör sånt lite då och då, ännu tur som är inte i datorn! vad skönt att det funkar! varmkram lotten