lördag 2 maj 2009

Jordgubbstårta!!

Hej alla underbara människor!!

Finns det någon godare tårta?

Min dotter My fyllde 14 år på självaste 1 Maj

Grattis!!

och det skulle naturligtvis firas med en sommartårta.

My föddes på pappas 50-årsdag så...
Grattis Pappa!!
Jag får fixa tårta till dig när jag kommer till Skåne eller ni kommer till Sundsvall!
Nu vill jag ut och kratta i trädgården igen..
Det kommer snart lite bilder på det som "ploppat" upp ur jorden.
Det är jättespännande för jag har ingen aning om vad som döljer sig under ris o löv...
Härlig Varm Vårkram
Martina

6 Vänliga kommentarer:

Sanna sa...

Ja, den tårtan hade man gärna smakat en bit av, men det är lite långt att åka. Härligt att ni också fått lite vår i Sundsvall. Vi har, förutom helt ljuvligt väder, MASSOR med pollen i luften,så det är mycket prosit här. Kramar till er

hemma hos lilla mej sa...

Vilken god tårta.Den ser hur smarrig ut som helst.Hälsa tössen och papsen HRATTIS och ha en mysig dag i det fina vädret .Ha det gott kramiz ~~~~~RITA~~~~.

AnnSofie sa...

Mmmmm va gott :). Om jag kommer på fika i sommar så får du allt fixa en sommar tårta haha..
Kramizar..

Unknown sa...

Då få jag gratulera henne o pappa din i efterskott, grattis! Tårtan ser jättemumsig ut!! Ja, den bästa tårtan som nog finns, me jordgubbar.. mmmm.. Ha det så gott. Kram Lenita

Masuma sa...

Hej Martina.

Snälla......kan du inte skicka en bit tårta till mig på posten. Den ser så god ut.Det ät toppen med hembakad tårta. Ha en bra söndag.

Anonym sa...

Hej Martina!

Det var en överraskning att du tänker göra en tårta till mig när vi ses nästa gång. Det ser jag verkligen fram emot. Tack och ha det bra i Sundsvall så länge.